28 april 2009

Öl

Vi grillade i helgen både lördag och söndag och jag passade på att testa dom alkoholfria ölerna som finns på bolaget. Nu när det snart är sommar så vill man ju helst ha läskande öl att dricka :-) Och lite rosévin också.. Undrar om det finns alkoholfritt...
Nåja, i lördags testade jag Carlsbergs och i söndags ett öl som heter Kaliber (hittade bara en bild med burkar men den jag drack var på flaska).


Av dom två var Carlsbergs helt klart godast! Den smakade nästan som vanlig öl (eller så är det för att jag inte druckit alkohol sen i november som jag tycker det... {#lang_emotions_tongue_out}).
Kaliber var god i själva dryckesstunden men hade en lite skum eftersmak.
I helgen ska jag prova den tredje ölen; Jever Fun. Får väl se hur roligt det blir... {#lang_emotions_tongue_out}

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar