27 april 2009

Drömde en ganska stark dröm inatt...
Jag hade fått vår lille bebis (det var en kille) men jag fick aldrig ha honom för mig själv, det var alltid kompisar, släkt och annat löst folk som skulle hålla honom och gulla med honom. T.o.m när jag ammade så kunde dom slita honom ifrån mig... :-O
Riktigt obehaglig dröm samtidigt som jag ändå hade någon slags glädje inom mig. Och nu längtar jag ännu mer efter att få se och få röra Sprallisen därinne!
Längtar sååå till 3D-ulet!! {#lang_emotions_dreamer}

Den sprallar på rätt bra därinne nu... Ibland så att det känns obehagligt och gör ont.
Men jag har det mycket hellre såhär än att behöva fundera på när jag kände den senast.
Den har dock sovit en bra stund nu på eftermiddagen, ca en timme. Eller ja, jag antar att den gjorde något sådant esom den inte rörde på sig {#lang_emotions_smile}

Tog gravidbilder igår som jag tänkt fixa till och lägga upp idag men min datorn har fullt minne så jag får göra det imorn. Förhoppningsvis kan M fixa det ikväll när han kommer hem (han har pokerkväll på jobbet).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar