07 juli 2009

Skötväska

Hela våren har jag kollat in en speciell skötväska men det stora problemet har vart priset. Nypris ligger runt 700 kr och så mycket är jag absolut inte villig att ge för en (nästan) vanlig väska.
Så för någon vecka sedan kollade jag runt än en gång på Blocket och hör och häpna; jag hittade en! Svart, knappt använd för 250 kr! Dock var annonsen inlagd i mitten på juni så jag hade lite hopp om att den fortfarande fanns kvar.
Mailade iaf säljaren och äntligen hade jag lite tur; den fanns kvar! Säljaren bor i Nacka så hennes sambo åkte in till stan och lämnade över den till Micke i tisdags.
Den är faktiskt knappt använd, inte smutsig på något sätt och luktar inte konstigt.
Gött, jag är så nöjd! Nu återstår att se om den är så användbar som den verkar ;-)

Den ser blå ut på översta bilden men den är svart, om än lite urtvättad svart :-)



Baby Traveller Deluxe GR8X, kan användas både som axelremsväska och ryggsäck.
På understa bilden är den utfälld; skötbädd med plastat frottéunderlägg i mitten, fack för allehanda saker på sidorna. Längst ner till vänster ligger en flaskväska (isolerad) och längst ner till höger ett extra frottéunderlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar